Klachten
Bij Kamers met Aandacht doen we ons best om iedereen goed te behandelen en proberen we ons werk zo goed mogelijk te doen. Toch kan er wel eens iets mis gaan, mensen maken nu eenmaal fouten. Ben je niet tevreden over de dienstverlening van Kamers met Aandacht of de manier waarop je bent behandeld? Laat het ons weten, zodat we ervan kunnen leren.
Stuur een mail met je klacht naar onze directie via info@kamersmetaandacht.nl. Binnen een week ontvang je een reactie.
Bemiddelde verhuurders & jongeren en medewerkers van Kamers met Aandacht kunnen ook terecht bij een vertrouwenspersoon.
PROCEDURE
1. Klacht melden: Mail je klacht naar info@kamersmetaandacht.nl. Je ontvangt binnen een week een reactie
2. Onderzoek: De directie onderzoekt de klacht met de betrokken personen en bepaalt wie vanuit Kamers met Aandacht de klacht afhandelt en op welke wijze dit moet gebeuren.
3. Afhandeling: Er wordt binnen een week contact met je opgenomen. De directie checkt hierna of jouw klacht voldoende is afgehandeld.
4. Registratie: Je klacht en de afhandeling worden geregistreerd.